Tuesday, August 18, 2015

מכתב גלוי לח"כ אילן גילאון יושב-ראש סיעת מרצ בכנסת ה-19

ח"כ אילן גילאון שלום לך.
ראיתי אותך מספר רב של פעמים מדבר בעד אהבה וכבוד הדדי בין האנשים, דוגל ביושר ואמת ושולל את ההכפשות, שינאה ושקר. לפני יומיים יזמת אף שיחת טלפון עם בחורה צעירה שכתבה דברי שיטנה בפייסבוק. השיחה שודרה בטלוויזיה. זה היה מעשה יפה מאוד מצדך.
אבל הנה, יש בעיה לכולנו - לפי שופט בכיר בדימוס שלי טימן שופטים בודים ראיות "כל יום"!

אני הורשעתי בדיוק בשיטה זו – השופטים שלי טימן (כן, אותו שלי טימן שמדבר כל כך יפה בעד מוסר, יושר ויושרה, מגנה צביעות ושקר, ומלמד אתיקה משפטית במרכז בין-תחומי בהרצליה ובאונ' תל אביב), תחיה שפירא, יהודית אמסטרדם, א. לוי, יורם דנציגר ואליקים רובינשטיין בדו ראיות במשפט שלי כמו אחרוני העבריינים שמשקרים בעדותם במשפט.
כמוהם יש שופטים רבים אחרים שבדו ראיות, לקחו שוחד, העמידו פנים והטו משפטים. מדובר באלפי ואף עשרות אלפי מקרים!
תלונות נגד שלי טימן לא נחקרות. מפכ"ל בדימ' דנינו חושב שאי-דיווח ע"י שלי טימן על בדוי ראיות ע"י שופטים שבדו ראיות ושהוא מכיר – זה בסדר גמור! כן, זה בסדר גמור כשמדובר בשופט-עבריין. כל אזרח אחר היה כבר נחקר במשטרה, עצור ועם תיק פלילי.
תלונות בנציבות ביקורת על התביעה (נבת"מ) מטוייחות וזוכות בתשובות שהן רצף של שקרים ברמה הנמוכה ביותר, עלבון לאינטלגנציה של כל ילד בעל פיגור שיכלי. 
תלונות על כך לשרת המשפטים זוכות לתשובות סתמיות שלא קשורות לעניין בכלל וחוסר מעש.
חומרים על משפט שלי, שערורייתי, הזוי וטיפוסי כל כך, כולל וידאו קליפ עם עדות של שלי טימן נמצאים כאן: http://judgesisrael.blogspot.co.il/
כמו משפט שלי – יש עוד משפטים רבים אחרים עם תוצאות הרבה יותר חמורות. מדובר באלפים ועשרות אלפים של אזרחים שנפלו קורבן לפושעים של מערכת המשפט. הם נמקים בכלא, הם רוששו, משפחותיהם נהרסו וחייהם נגמרו בעודם בחיים. רבים התאבדו.
מה אתה, באופן אישי, עושה כדי לשים קץ לפשיעה המשטית הנוראה הזו? מה מפלגתך עושה?
אולי, נפגש ונדבר מה אפשר לעשות ביחד? אולי תרצה לדבר על זה בטלוויזיה, כמו שעשית עם הנערה מפייסבוק?
ואם אתה משלים עם המצב – מה עם המצפון שלך? מה אתה עושה בכנסת?
בברכה ליושר,
משה גורליק


No comments:

Post a Comment